Cijeli program »
Međupredmetna projektna nastava - „Blueman“ glazbalo
Ravnatelj škole, učiteljica glazbene kulture Marina Dadić, učiteljica tehničke kulture Dragana Karamarko, učiteljica informatike Dragica Rade i učitelj fizike Adrian Škarica, uz pomoć uporabe microBit računala i praktičnog eksperimenta u nastavi fizike, radili su na među predmetnom projektu izrade posebnog sviračkog instrumenta – glazbalo naziva „blueman“. Konačan proizvod se koristi za edukaciju u glazbenoj kulturi učenika IV. razreda i drugih po želji a uporaba je bila demonstrirana na priredbi za Dan škole, 15. svibnja 2019.
Idejno se projekt oslanja na jednostavnom konceptu prikazivanja glazbenih nota pomoću microbit-a koji se pali na mjestu gdje valja lupiti udaraljkom glazbala a inspirirano uporabi jednostavnog instrumenta naziva „Boomwhackers“. Instrument „blueman“ ima drugačiju koncepciju i izgledom podsjeća na uspravni ksilofon od cijevi.
Temeljno načelo rada u projektu je znanstveno i praktično istraživanje učenika i eksperimentiranje u području fizike, glazbe, programiranja (logo i microbit) i tehničke kulture.
Uloge u projektu
Adrian Škarica
Učitelj: fizike
Uloga: eksperimentalna skupine
Dragana Karamarko
Učiteljica: tehničke kulture
Uloga: proizvodna skupine izvan nastavne skupine modelara
Dragica Rade
Učiteljica informatike
Uloga: voditeljica programerske skupine
Marina Dadić
Učiteljica: glazbene kulture
Uloga: korisničko iskustvo
Fredi Glavan
Ravnatelj škole: učitelj informatike i tehničke kulture
Uloga: upravljanje projektom
Očekivani rezultat projekta je uporaba instrumenta u učenju sviranja i savladavanju teorije glazbe.
Krajnji korisnici:
1. nastava glazbene kulture učenika četvrtog razreda u sklopu teme o notama
2. nastava fizike učenika osmog razreda u sklopu teme „Valovi (titranje)“
3. nastava tehničke kulture učenika osmog razreda u sklopu teme „Obrada plastike“
3. izvannastavna aktivnost učenika orkestra škole
4. nastupi učenika
Autor(i):
Ciljana skupina polaznika:
Potrebna predznanja:
Procjena razine predznanja:
Trajanje: