Cijeli program »
Prezentacija
pdf 4.2MB |
Rezultati istraživanja u obrazovanju: temelj za unapređenje prakse
Ravnatelji i stručne službe u školama često dobivaju izvještaje o istraživanjima provedenima u školi, a povremeno svi možemo pročitati kako su rezultirali npr. državna matura, PISA testovi ili neka druga testiranja i mjerenja. I u programu e-Škole, za čiju je koordinaciju odgovoran CARNET, već su provedena neka istraživanja, a planiraju se i nova. Kako ćemo iskoristiti njihove rezultate? Koji su nam podaci već dostupni, a koje tek možemo očekivati i što ćemo s njima? Želimo li ih iskoristiti u analizi trenutnog stanja, u planiranju novih aktivnosti ili u mobiliziranju nekih dosad neiskorištenih snaga? Pokušat ćemo odgovoriti na ova pitanja iz perspektive pojedinog nastavnika, pojedine škole i cijelog sustava.
Autor(i):
Jasminka Maravić; Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Jasminka Maravić je voditeljica projekata u CARNET-ovom Odjelu za podršku obrazovanju. Sudjelovala je u nizu domaćih i europskih projekata, a neki od najznačajnijih su E-learning akademija, Portal za škole, Referalni centri za e-obrazovanje i e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola - e-Škole (pilot projekt).
Njeno iskustvo značajno je vezano uz e-učenje, koje je osim kroz projekte stjecala kroz kontinuirano stručno usavršavanje u okviru E-learning akademije, online tečajeva „Online Tutoring“ i „New technologies of e-learning“, radionice „Instructional Design“, „Evaluation of e-learning courses“ i „Facilitation of Online Learning“ te sudjelovanja na domaćim i međunarodnim konferencijama. Dulji niz godina bila je online mentor u programu E-learning Tutoring u okviru E-learning akademije. Posljednjih godina intenzivno je uključena u osmišljavanje i provedbu aktivnosti u okviru projekta e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola - (pilot projekt).
Ciljana skupina polaznika:
Potrebna predznanja:
Procjena razine predznanja:
Trajanje: