Cijeli program »
(Po)uči na digitalni način
Dostupnost tehnologije u raznim oblicima može doprinijeti transformaciji obrazovanja i podići poučavanje i učenje na digitalnu razinu. Istovremeno, pred učiteljima je izazov kako na suvremen i metodički prikladan način primijeniti digitalnu tehnologiju u nastavi.
Bogatstvo dostupnih digitalnih obrazovnih materijala pred učitelje postavlja zahtjevna pitanja. Koje digitalne obrazovne sadržaje koristiti, gdje ih pronaći? Kako odabrati najbolje digitalne obrazovne materijale za svoje učenike?
Ako ste u potrazi za novim idejama primjene digitalne tehnologije te digitalnim obrazovnim sadržajima prikladnim vašim učenicima pridružite nam se na interaktivnom izlaganju koje će vam pokazati put kroz izazove u potrazi za digitalnim obrazovnim sadržajima prikladnim za učenike osnovnih i srednjih škola te idejama za primjenu digitalne tehnologije u suvremenoj nastavi.
Zajedno s nama istražite svijet digitalnih obrazovnih sadržaja!
Autor(i):
Gordana Benat; CARNET
Gordana Benat je voditelj projekata u CARNET-ovom odjelu za podršku obrazovanju. Diplomirala je Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu na odsjecima za opću informatologiju i opću lingvistiku 2003. godine i trenutno je doktorand na odsjeku za pedagogiju Filozofskog fakulteta.
U CARNET-u se bavi područjem primjene IKT-a u nastavi, specifičnije kreiranjem digitalnih obrazovnih materijala za učitelje, nastavnike i učenike, te istraživanjima primjene IKT-a u nastavi. Vodila je IPA projekt (2013. – 2015.) izrade međupredmetnog IKT kurikuluma i pripadajućih digitalnih obrazovnih materijala za prirodoslovne predmete, matematiku, povijest, geografiju, hrvatski jezik i engleski jezik za razrede od 5. do 8. osnovne škole. U pilot projektu e-Škole vodila je izradu scenarija poučavanja namijenjenih učiteljima i nastavnicima koji poučavaju prirodoslovne predmete i matematiku za 7. i 8. razred osnovne škole te 1. i 2. razred gimnazija općeg usmjerenja. Sudjelovala je u nizu projekata koji se bave razvojem digitalnih kompetencija učitelja i nastavnika.
Ljerka Čulina; CARNET
Ljerka Čulina zaposlena je u CARNET-u od 2006. godine. U svom radu bavila se osmišljavanjem i vođenjem natjecanja namijenih učenicima i nastavnicama koja su za cilj imala potaknuti primjenu informacijsko-komunikacijskih tehnologija u učenju i poučavanju. Od 2007. godine radi kao urednica CARNET-ovog Portala za škole namijenjenog učenicima, nastavnicima i roditeljima.
Sudjelovala je u nekoliko europskih obrazovnih projekata, a u pilot projektu e-Škole vodila je projekt razvoja e-lektira. Trenutno je angažirana na razvoju digitalnih obrazovnih sadržaj u okviru druge faze programa e-Škole.
Daria Jandrečić; CARNET
Daria Jandrečić zaposlena je na radnom mjestu suradnika u CARNET-ovom Odjelu za podršku obrazovanju, gdje primarno radi na projektima razvoja i izrade digitalnih obrazovnih sadržaja. Dosadašnja radna iskustva stjecala je u civilnom sektoru, prvenstveno u području neformalnog obrazovanja mladih, kroz provedbu brojnih radionica na teme unaprjeđenja socijalnih kompetencija, podizanja svijesti i aktivne participacije u društvu, te na projektima mobilnosti mladih.
Ciljana skupina polaznika:
Potrebna predznanja:
Procjena razine predznanja:
Trajanje: