Cijeli program »
Suvremeno okruženje za učenje = bolji rezultati učenika
Prostori utječu, oblikuju, omogućuju i potiču. U istraživanju učenja napravljen je koncept prostorne didaktike koji ima pozitivne učinke na rezultate učenika. Jedan od ključnih čimbenika prostorne didaktike je inovativnost - fleksibilan namještaj. U razredu može doprinijeti odličnim rezultatima, prvenstveno kroz dobar osjećaj i bolje sudjelovanje/suradnju, a na kraju kroz uspjeh i znanje. Uvođenje suvremenih tehnologija u prostore postaje sve relevantnije, a posebno uvođenje interaktivnih rješenja, ali one same po sebi ne doprinose boljim rezultatatima. Studije su, međutim, pokazale da upotreba interaktivne tehnologije u grupnim aktivnostima u nastavi, dovodi do 20 posto više razine u razvoju socijalnih i emocionalnih vještina. Sudionici će naučiti kako ima smisla u svakodnevnu nastavu uvoditi novu tehnologiju i suvremeno okruženje za učenje te da sama kupnja opreme nije dovoljna, nego je nužno njenu praktičnu primjenu provoditi sustavno, planski i pažljivo.
Autor(i):
Ciljana skupina polaznika:
Potrebna predznanja:
Procjena razine predznanja:
Trajanje: