Cijeli program »
2. verzija rada
pdf 921KB | Prezentacija
pptx 2.4MB |
Virtualni model školskog atrija
U današnje vrijeme globalizacije, težnja suvremene nastave je poticati učenike na istraživački rad putem projektne nastave. Projekt je najčešće oblik istraživačkog rada u kojem su učenici i učitelji partneri u radu, učenici su aktivni sudionici nastave, a učitelj ima ulogu mentora, koordinatora i medijatora.
U III. OŠ Čakovec proveden je projekt izrade virtualnog modela školskog atrija nastao korelacijom predmeta matematike i informatike. U projekt su bili uključeni učenici sedmih razreda u šk. godini 2018./2019.
Cilj projekta je bio analizirati postojeće stanje školskog atrija, te izraditi novi model primjenom informacijsko-komunikacijske tehnologije.
Kroz rad na projektu učenici su primijenili matematičko-informatička znanja i vještine tako što su izračunavali određene površine atrija (travnate, drvene i kamene) u cilju izrade troškovnika.
Učenici su izradili digitalne tlocrte u umanjenim mjerilima, troškovnik postojećih materijala na temelju prikupljenih podataka s interneta uz primjenu različitih aplikacija.
Izrađen je virtualni model i maketa novog atrija primjenom 3D modeliranja (dodani su novi elementi u školski atrij –Pitagorino stablo, šesterostrana prizma, trostrana prizma, piramide, kocke, klupe, ljuljačke, sprave za vježbanje, cvijeće i dr.)
Napravljena je prezentacija po fazama realizacije projekta.
Autor(i):
Nataša Boj; III. osnovna škola Čakovec
Nataša Boj, učiteljica informatike u III. OŠ Čakovec od 1993. godine. Rođena je 06.siječnja 1969. godine u Čakovcu.
Završila Fakultet organizacije i informatike u Varaždinu, diplomirala 1992., smjer Projektiranje informacijskih sustava. Završila psihološko-pedagoško obrazovanje na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, položila stručni ispit.
Promovirana u učitelja mentora 2011. godine. Status učitelja savjetnika stekla 2015. godine. Članica je Predsjedništva Vijeća korisnika CARNeta od 2016. god.
Admin e-Dnevnika, e-Matice i resursa.
Osim što djecu uči primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije, uči ih i zdravom načinu života s naglaskom na održivost zdravlja i održiv suživot s prirodom kroz realizaciju projekata u nastavi.
Kako uvijek ističe da nastava informatike nije sama sebi svrhom, njena misija je da se informacijsko-komunikacijska tehnologija što više koristi u svim nastavnim predmetima.
Smatra da treba programiranje uvesti kao izborni predmet za one učenike koji imaju afiniteta i sposobnosti za isto.
U svom radu s učenicima vodi se poznatim mislima: "Reci mi i zaboravit ću, pokaži mi i zapamtit ću, uključi me i naučit ću."
Aleksandra Tonković; III. osnovna škola Čakovec
Aleksandra Tonković, učiteljica matematike u III. OŠ Čakovec od 2015. godine. Rođena je 10. srpnja 1981. godine u Čakovcu. 2003. godine diplomirala je na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu. Od 2003. do 2015. radi na radnom mjestu učitelja matematike u osnovnoj školi Domašinec. Magistrirala je 2007. godine na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (smjer pedagogija) s temom Doprinosi starogrčkih filozofa metodici nastave matematike, pod vodstvom mentora prof.dr.sc. Ivana Dumbovića.
Radi kao vanjski suradnik na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu (Odsjek u Čakovcu) od 2007. do 2008. godine. Upisuje doktorski znanstveni studij pedagogije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu.
Doktorirala je 2017. godine s temom Uloga predškolskog odgoja u školovanju i integraciji romske djece, pod vodstvom mentora prof.dr.sc. Nevena Hrvatića. Sudjelovala je s izlaganjima na dva međunarodna znanstvena skupa 2013. godine.
Prvo izlaganje održala je pod naslovom Intercultural approach to education of Roma children in Croatia u sklopu IAIE međunarodne konferencije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu.
Drugo izlaganje, pod naslovom Priprema romske djece za školu, održala je u sklopu međunarodnoga znanstvenog kolokvija Hrvatska – Crna Gora.
Sudjelovala je u međunarodnom projektu Predškolskim odgojem do integracije (REF i Filozofski fakultet) pod vodstvom prof.dr.sc. Vedrane Spajić – Vrkaš, u funkciji research assistent.
Promovirana u učitelja mentora 2018. godine.
Popis radova
Tonkovic, A. (2014.). Intercultural Approach to Education of Roma Children in Croatia. U:Unity and Disunity, Connections and Separations: Intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation. IAIE & Department of Pedagogy, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb.
Ciljana skupina polaznika:
Potrebna predznanja:
Procjena razine predznanja:
Trajanje: