Cijeli program »
Prezentacija
pptx 10.0MB |
METAVERSE - učenje i igra u proširenoj stvarnosti
Metaverse, kao što i samo ime govori je prostor virtualne stvarnosti u kojem sudionici mogu ostvariti interakciju s virtualnim okolišem i ostalim sudionicima.
Metaverse studio je besplatna platforma kojom možemonna jednostavan način izraditi različite AR (augmented reality - proširena stvarnost) aktivnosti poput kvizova, potraga za blagom, ispita, opisa, geocaching, escaperoom...
Aktivnosti se pristupa skeniranjem QR koda ili poveznicom te učenici ulaze u AR svijet uz pomoć svojih mobilnih uređaja.
Ovu aplikaciju koristili smo u srednjoj i osnovnoj školi te stručnom usavršavanju učitelja. Učenicima se jako sviđa ovakav način rada što ćemo pokazati analizom upitnika kojeg su učenici ispunjavali nakon rada u aplikaciji.
Same smo izradile nekoliko različitih aktivnosti na platformi od kojih su možda najveći uspjeh među učenicima ostvarili “Virtualni escaperoom” i “Učimo fiziku s Newtonom”.
Ovim radom pokazati ćemo prednosti korištenja aplikacija za proširenu stvarnost u nastavi, projektnim danima, Erasmus projektima te povećanu motivaciju učenika za ovakav rad.
Autor(i):
Danijela Takač; OŠ Pantovčak
Danijela Takač
Osnovna škola Pantovčak
Profesorica fizike, tehničke kulture i astronomije
Koordinator desetak međunarodnih projekata u Osnovnoj školi Pantovčak. Strastveni ljubitelj astronomije i eTwinninga, imenovana za Erasmus + i Universe Awareness ambasadora za Republiku Hrvatsku. Volonterskim radom popularizira astronomiju i STEM među učenicima i djecom vrtićkog uzrasta. Autorica udžbenika iz fizike za srednje i osnovne škole. Redovito se stručno usavršava u Hrvatskoj i Europskoj Uniji, aktivno sudjeluje u mnogim međunarodnim konferencijama. Suradnica CARNet-a u sklopu pilot projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola ”: IKT stručni tim, održavanje radionica za e- škole, autorica digitalnih obrazovnih sadržaja iz fizike, autorica e-tečajeva, webinara i priručnika.
Područje njenog profesionalnog interesa su integracija STEM-a i IKT-a u nastavu i projekte, projektno učenje, razvoj ključnih kompetencija za 21. stoljeće kod učenika i međunarodna suradnja škola.
Smatramo da ova aplikacija osvježuje rad u učionici, motivira učenike te je vrlo jednostavna za korištenje i učenici obožavaju ovakav način rada.
Daniela Usmiani; Srednja škola Bedekovčina
Daniela Usmiani
Srednja škola Bedekovčina
Profesorica matematike i informatike.
Koordinatorica dva Erasmus+ projekta, aktivna eTwinning ambasadorica. Organizira i koordinira provođenje ispita državne mature u školi od samih početaka i kao koordinator i kao zamjenik koordinatora. Pobornik projekata i projektne nastave koju uvodi kako u nastavi, tako i u radu na nizu eTwinning projekata za koje je 2019 osvojila i Europsku oznaku kvalitete. Aktivno se javlja na natječaje Agencije za mobilnost te je sudjelovala na više međunarodnih tečajeva i susreta: Istanbul (EU Magic – Effective Use of Modern Technology And Games in Education – Istanbul, siječanj 2012.), Bruxelles(Future Classroom Lab course “Programming for the 21st century classrooms”), eTwinning kontakt seminarima u Varšavi i Gdansku. U svom radu surađuje s udrugama iz lokalne zajednice; kao što je Udruga mladih, Društvo naša djeca, Dječji vrtić Bedekovčina za koje provodi edukacije i aktivnosti u okviru projekata.
Suradnica CARNet-a u sklopu pilot projekta “e-škole- Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola: održavanje radionica za e- škole, autorica radionica primjene IKT alata, projektne nastave, autorica priručnika za nastavnike za rad s darovitim učenicima u okviru projekta “Lumen”, Krapinsko-zagorske županije.
Područje njenog profesionalnog interesa su integracija IKT-a u nastavu i projekte, projektno učenje, razvoj ključnih kompetencija za 21. stoljeće kod učenika i međunarodna suradnja škola.
Ciljana skupina polaznika:
Potrebna predznanja:
Procjena razine predznanja:
Trajanje: