Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega; ISBN - 978-953-6802-54-8 »
Ozobot i OzoBlockly
Ovo interaktivno izlaganje prikazuje uporabu, programiranje robota Ozobot. U današnje vrijeme nužno je djecu poučiti računalnom razmišljanju i programiraju počevši od najranije dobi. Korištenjem Ozobot robota u školama uči se sekvencijalno razmišljanje, donošenje logičkih zaključaka i osnovni koncepti kodiranja. Sjecanje ovih osnovnih životnih vještina omogućuje djeci da uspiju u budućem digitalnom dobu. Tijekom interaktivnog izlaganja prikazati će se uporaba Ozobot robota u ranom učenju informatike, nastavi informatike i Festivalu informatike. Prezentirati će se prednosti ovakvog načina poučavanja programiranja u odnosu na tradicionalne načine poučavanja programiranja uporabom ostalih programskih jezika koji se poučavaju u školama. Početno učenje programiranja uz pomoć Ozobot robota obuhvaća uporabu markera, boja i papira. Pomoću boja se na stazu postavljaju blokovi, Ozokodovi, koji znače neku naredbu. Nakon toga roboti se programiraju u programskom jeziku OzoBlockly. Sudionicima ovog interaktivnog izlaganja biti će objašnjeni osnovni koncepti i prednosti uporabe Ozobota u nastavi od najranije dobi s naglaskom na savjetima kako efikasno implementirati programiranje Ozobot robota u projektne zadatke kao i izazovima s kojima su se učitelji i učenici sreli tijekom rada.