Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega; ISBN - 978-953-6802-54-8 »
Možeš li pobjeći?
Učenje kroz igru je vrlo učinkovito ako se dobro metodički oblikuje. "Običan" zadatak postaje neobičan u trenutku kada ga učinimo dijelom zagonetke ili slagalice. Danas je vrlo moderan koncept EscapeRoom-a. Kako u većini škola nedostaje novčanih sredstava za sve potrebe (i želje), nastavnici pribjegavaju ili odbacivanju svojih kreativnih ideja ili posežu u vlastiti džep. No, ovakav način učenja kroz igru moguće je prilično lako primijeniti u učionici bez posjedovanja mnoštva različitih lokota. Uz dva do tri računalna uređaja (mobitel, tablet, računalo), razni digitalni alati mogu poslužiti kao zamjena za lokot i ostale fizičke rekvizite. Polaznici radionice će prvo rješavati a nakon toga i izraditi svoje zagonetke koje mogu primijeniti u svojoj učionici.