Skip to main content
CARNET USERS CONFERENCE 2019

Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega; ISBN - 978-953-6802-54-8 »
Prezentacija
View File
pptx
5.0MB

Računalno razmišljanje kroz igre

Računalno razmišljanje je dio ishoda Računalno razmišljanje i programiranje kurikuluma za nastavni premet informatike. Ono je važno kao predznanje za učenje programiranja i za ostvarivanje tih ishoda nije nužno pisanje programa u nekom od programskih jezika. Dosta ishoda se može realizirati kroz teme iz svakodnevnog života te računalne igre. Igre su bitne za nastavu informatike jer pomažu učenicima usvajati nove koncepte i stvaraju pozitivan stav prema informatici. Igre se mogu koristiti na kraju satova informatike tijekom cijele školske godine, mogu biti dio projekta u kojem učenici osmišljavaju digitalnu igru te na taj način realiziraju ishode vezane uz rješavanje problema. Radionica obuhvaća ishode B.5 2., B.6.2., B.7.1., B.7.4., B.8.1., B.8.2. i B.8.3. kurikuluma za nastavni predmet informatike. U radionici sudionici će naučiti kroz konkretne primjere provedene u nastavi kako kroz računalne igre realizirati navedene ishode te kada i kako koristiti igre za realizaciju navedenih ishoda. Primjeri provedeni u nastavi obuhvaćaju digitalne dodatke digitalnog udžbenika, online igre, online edukativne materijale te projekt izrade igara. Na kraju radionice sudionici će ispuniti online kviz kako bi pokazali ispunjenje ciljeva radionice.

Poveznica za pristup materijalima korištenima na radionici: https://bit.ly/2qsHFm8

Dragica Rade
OŠ „Rikard Katalinić Jeretov“ Opatija
Hrvatska

Marija Draganjac
OŠ "Ivan Goran Kovačić" Duga Resa
Hrvatska

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2018 Zakon Group LLC