Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega; ISBN - 978-953-6802-54-8 »
Bajke Ivane Brlić Mažuranić
U središtu nastavnih aktivnosti je učenik i suradničko poučavanje. Sklonost radu u timovima je zahtjev koji je danas neizbježan u svijetu rada, pa je logično i da mi u školi učenike pripremamo za takvu suradnju. Implementacijom digitalnih alata u nastavi hrvatskoga jezika, odnosno lektire potiče se i razvija motivacija za čitanje, stvaralaštvo učenika. Prikazom aktivnih metoda učenja: suradničko učenje i partnersko poučavanje odnosno vertikalna suradnja suradničkog učenja učenika 6. r. i 4. r. u nastavi hrvatskog jezika - zajedničko čitanje bajka "Priče iz davnina" Ivane Brlić Mažuranić želimo promovirati vertikalnu suradnju učitelja i učenika u obrazovnom procesu. Primjenom digitalnih alata u interpretaciji lektirnog djela Ivane Brlić Mažuranić "Priče iz davnine" cilj nam je bila nastava usmjerena na učenika. Nastavni sadržaji oblikovani su u nastavne materijale uz uporabu "Picasa“ „Wordle“, „Genially“, „LearningApps.org“ s naglaskom na „obrnutu učionicu“ (4.r.), Google“ obrasci –samoprocjena čitanja, obrazac za zadovoljstvo učenika suradničkim učenjem. Kao učiteljica razredne nastave potičem svoje učenike u primjeni inforamcijsko komunikacijske tehnologije uz edukaciju zaštite djece na internetu do samostalnog oblikovanja zadataka. Dodatni stvaralčki rad učenici su realizirali u „Genially“, „LearningApps.org“, „Book Creator“, „Powtoon“, „Tynker“„ Comic Strip Maker“, „Pixton„“„Minecraft“, „Flipsnack“, video snimka.