Skip to main content
CARNET USERS CONFERENCE 2019

Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega; ISBN - 978-953-6802-54-8 »
Prezentacija
View File
pptx
44.5MB

Bajke Ivane Brlić Mažuranić

U središtu nastavnih aktivnosti je učenik i suradničko poučavanje. Sklonost radu u timovima je zahtjev koji je danas neizbježan u svijetu rada, pa je logično i da mi u školi učenike pripremamo za takvu suradnju. Implementacijom digitalnih alata u nastavi hrvatskoga jezika, odnosno lektire potiče se i razvija motivacija za čitanje, stvaralaštvo učenika. Prikazom aktivnih metoda učenja: suradničko učenje i partnersko poučavanje odnosno vertikalna suradnja suradničkog učenja učenika 6. r. i 4. r. u nastavi hrvatskog jezika - zajedničko čitanje bajka "Priče iz davnina" Ivane Brlić Mažuranić želimo promovirati vertikalnu suradnju učitelja i učenika u obrazovnom procesu. Primjenom digitalnih alata u interpretaciji lektirnog djela Ivane Brlić Mažuranić "Priče iz davnine" cilj nam je bila nastava usmjerena na učenika. Nastavni sadržaji oblikovani su u nastavne materijale uz uporabu "Picasa“ „Wordle“, „Genially“, „LearningApps.org“ s naglaskom na „obrnutu učionicu“ (4.r.), Google“ obrasci –samoprocjena čitanja, obrazac za zadovoljstvo učenika suradničkim učenjem. Kao učiteljica razredne nastave potičem svoje učenike u primjeni inforamcijsko komunikacijske tehnologije uz edukaciju zaštite djece na internetu do samostalnog oblikovanja zadataka. Dodatni stvaralčki rad učenici su realizirali u „Genially“, „LearningApps.org“, „Book Creator“, „Powtoon“, „Tynker“„ Comic Strip Maker“, „Pixton„“„Minecraft“, „Flipsnack“, video snimka.

Suzana Hergotić
OŠ "Antun Nemčić Gostovinski" Koprivnica
Hrvatska

Anita Ružman Branković
OŠ "Antun Nemčić Gostovinski" Koprivnica
Hrvatska

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2018 Zakon Group LLC