Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega; ISBN - 978-953-6802-54-8 »
Procesi u obrazovanju za poticanje inovativnosti
Autori kroz projekte i aktivnosti rade na suvremenim načinima obrazovanja, te razvijaju i
vlastite metode s namjerom unaprjeđenja i inoviranja obrazovanja, ali i s ciljem razvoja
obrazovanja za poticanje inovativnosti. Dio tih aktivnosti predstavljaju praktične radionice
zasnovane na dizajn promišljanju u sprezi sa praktičnim radom. U sveopćem favoriziranju
STEM obrazovanja, uključuje se razvoj samo jedne polutke mozga, one racionalne. To
otvara opasnost zapuštanja vještina koje uključuju drugu polutku mozga, onu emocionalnu.
Njegovanjem vještina koje proizlaze iz emocija, a bar polovica tih vještina očekuje se u
vještinama za 2020, moguće je kroz razmišljanje o STEAM obrazovanju.
U sklopu Obzor 2020 projekta DOIT-Europe, radi se na razvoju poduzetničkih vještina
mladih socialnih inovatora u otvorenom i digitalnom svijetu, a procesi i rezultati tih
aktivnosti biti će integralni dio ove radionice.