Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega; ISBN - 978-953-6802-54-8 »
Razvoj, praćenje i vrednovanje digitalnih kompetencija
Tema okruglog stola mogućnosti su razvoja i vrednovanja digitalnih kompetencija. Nastavnici, praktičari, znanstvenici i facilitatori s projekta CRISS (Demonstration of a Scalable and Cost-effective Cloud-based Digital Learning Infrastructure through the Certification of Digital Competences in Primary and Secondary schools) predstavit će svoja iskustva u radu s učenicima na platformi namijenjenoj razvijanju i vrednovanju digitalnih kompetencija. Platformu je razvio tim stručnjaka u sklopu projekta CRISS koji se financira iz okvirnog programa Europske Unije za istraživanja i inovacije Obzor 2020. Osnovna svrha projekta razvoj je i implementacija platforme za stjecanje, vrednovanje i certificiranje digitalnih kompetencija učenika u osnovnim i srednjim školama. Platforma se testirala tijekom protekle školske godine (2018/2019) kroz masovni pilot s više od 490 škola, uključujući 25 400 učenika i 2290 nastavnika u nekoliko europskih zemalja. U Hrvatskoj je posredstvom CARNET-a sudjelovala 21 škola s preko 1000 učenika i oko 100 nastavnika u onsite pilotu te 33 škole u online pilotu, dok je Fakultet organizacije i informatike (FOI) Sveučilišta u Zagrebu bio odgovoran za provedbu znanstvenog dijela projekta.