Skip to main content
CARNET USERS CONFERENCE 2019

Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega; ISBN - 978-953-6802-54-8 »
Prezentacija
View File
pptx
82.9MB

Problemsko učenje

Često bi poučavanje trebalo započeti, ne činjenicama, formulama, pravilima, pojašnjavanjem algoritama, nego pitanjem koje je provokativno, problemsko i povezano sa životnim iskustvom. Upravo je to glavna okosnica problemskog učenja koje postavlja učenika u ulogu istraživača i kreatora, a učitelja u ulogu organizatora i motivatora. Kroz problemsko učenje učenici stvaraju vlastite strategije rješavanja problemskih zadataka, a ne memoriraju pravila koja često ne razumiju. Interaktivnim izlaganjem predavači će kroz prezentaciju podijeliti vlastita iskustva implementacije problemskog učenja na satovima matematike i geografije kao i kroz korelaciju više nastavnih predmeta. Primjerice, pokazat će na koje su sve načine učenici pokušali naći odgovor na pitanje: Koliko bi morske soli dobili iz ukupne količine mora u Riječkom zaljevu? Pokazat će i kako su različite dobne skupine učenika u osnovnoj školi pokušale riješiti isti problemski zadatak.

Mirela Babić
Osnovna škola Vežica
Hrvatska

Davor Kolarić
Osnovna škola Vežica
Hrvatska

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2018 Zakon Group LLC