Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega; ISBN - 978-953-6802-54-8 »
Kako odabrati digitalni alat
Na tržištu postoji mnoštvo digitalnih alata i sadržaja te su učitelji vrlo često zbunjeni od kuda i kako krenuti. Često pri izboru alata presudnu ulogu imaju tuđa preporuka, edukacija i sl. U ovom izlaganju želimo osvijestiti kritički pristup izbora alata. Istaknut ćemo važnost analiziranja alata kroz prizmu metodičko-didaktičkog aspekta tj. kroz svrsishodnu primjenu alata u nastavi. Navest ćemo i demonstrirati obrazac odnosno upitnik kojim želimo pomoći pri odabiru najpogodnijeg alata ili digitalnog sadržaja. E-laboratorij i slični portali su repozitoriji koji nude i opisuju alate prema vrsti i tehničkim mogućnostima, a ovim obrascom želimo pomoći kako metodički „iščitati“ E-laboratorij. U izradi tog obrasca vodili smo se slijedećim kriterijima: ishodi učenja, didaktičko-metodički uvjeti, tehnički uvjeti, kompetencije učitelja i učenika. Cilj nam je da se pomoću tog obrasca stvori aplikacija za odabir alata u nastavi. Bez alata nema dobrog majstora, prema tome i učitelj mora znati odabrati dobar didaktički alat.