Cijeli program »
Kaos i učenje
Ovaj rad nastoji ukazati na vezu teorije kaosa i procesa učenja kroz zaključke i postavke teorije kaosa kao i prihvaćene standarde u teorijama učenja.
Kao nastavnik fizike i pedagog smatram ovo područje sinergijski bitnim, pa čak i elementarnim u svijetlu promjena u procesima učenja, poučavanja te modernim dosezima fizike.
Jesu li učenje i kaos na granici mogućega?
Sažimanjem postojećih istraživanja stvoren je rad kojemu je zadaća postaviti znanstvena pitanja na znanstveni način, služeći se neznanstvenom metodom, već dedukcijom ići u pravcu postojećih poveznica teorije kaosa i učenja.
Ključne riječi: teorija, red, kaos, kompleksni sustavi, determinizam, efekt leptira, ovisnost o početnim uvjetima, nelinearna dinamika, učenje, proces, dinamika.
Autor(i):
Vedran Žadanj; Zdravstvena i veterinarska škola dr. Andrije Štampara Vinkovci
Ime i prezime: Vedran Žadanj
Datum rođenja: 02. listopada, 1979.
Grad i država rođenja: Vukovar, Republika Hrvatska
Državljanstvo: Hrvatsko
Adresa stanovanja: 204. vukovarske brigade 83/11, 32000 Vukovar, Republika Hrvatska
E-pošta: vedranzad@yahoo.com
Telefonski broj: 032 / 444 – 525
Broj mobilnog telefona: 098 / 9771373
TIJEK FORMALNOG OBRAZOVANJA:
7. Prosinac 2017. napredovanje u zvanje profesor mentor fizike
23. Lipnja 2008. godine diplomirao na Odjelu za Fiziku sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, studij Fizike i tehničke kulture s informatikom
11. siječnja, 2008. godine – završetak studija: Education and Communication, Jonkoping University, Jonkoping, Sweden»; priznato kao: Pedagogija, dvogodišnji studij; Agencija ENIC - NARIC, MZOS.
TIJEK DODATNOG OBRAZOVANJA I USAVRŠAVANJA
Srpanj 2012. godine sudjelovao na dvotjednoj postdiplomskoj ljetnoj školi filozofije i moderne prirodne znanosti u Ateni, Grčka, pod nazivom: Platonova akademija. Program se sastojao od 32 sata predavanja te 16 sati radionica.
Srpanj 2009. godine, sudjelovanje na trotjednom seminaru za profesore fizike u srednjim školama u CERNU (HST 2009 programme) – Europskoj organizaciji za nuklearno istraživanje. Program je uključivao 120 sati aktivnog usavršavanja.
Od 1998. do 2009. sudjelovao na većem broju međunarodnih seminara, konferencija i događaja širom svijeta.
Ciljana skupina polaznika:
Potrebna predznanja:
Procjena razine predznanja:
Trajanje: