Skip to main content
CARNET USERS CONFERENCE 2019

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pptx
1.3MB

Informatizacija poslovanja škola kroz SIGMA sustav

Polaznici radionice imati će priliku upoznati se sa SIGMA sustavom, kome je namijenjen i koje sve funkcionalnosti sadrži. Naglasak će se staviti na dodanu vrijednost koja se ostvaruje u odnosu na trenutnu evidenciju ne nastavnih poslovnih procesa u školama.

Cilj radionice je i predstaviti novu verziju SIGMA sustava i smjer budućeg razvoja.

Također, dobivene povratne informacije od ravnatelja i ostalih sudionika bit će od velike koriste za trenutni i budući razvoj sustava u nastavku programa e-Škole.

Autor(i):

Mihael Vugrinec; CARNET

Završio je sveučilišni diplomski studij na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer Menadžment. Trenutno zaposlen u CARNET-u u odjelu Centri potpore. Radi na upisima u srednju školu i programu e-škole.

Mislav Major; CARNET

Mislav Major je završio preddiplomski studij Informatike na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu 2018. godine, a trenutno pohađa diplomski studij Informacijske sigurnosti i digitalne forenzike također na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu. U CARNET-u radi od 2015-te, te se radom na Helpdesku bavio e-upisima u srednje škole (NISpuSŠ), sustavima e-Matica i e-Dnevnik te projektom e-Škole. Prelaskom u mobilne timove CARNET-ove Službe za korisnike, skoro cijeli opseg posla svodi se na projekt e-Škole i to najviše na implementaciju SIGMA sustava za poslovne procese škola, nadogradnje CARNET-ovog internog CRM sustava te razne terenske aktivnosti. Nakon skoro 5 godine rada u CARNET-ovom odjelu za podršku korisnicima, prelazi u odjel za Nacionalni CERT gdje će se primarno baviti sigurnosnim testiranjima web aplikacija uz brigu i promoviranje informacijske sigurnosti te sigurnosti na internetu.

Ivan Marčinko; CARNET

Radim u CARNET-u, odjel podrške korisnicima, Centri Potpore. Završio sam preddiplomski studij održavanja računalnih sustava u Velikoj Gorici, a trenutno završavam diplomski studij Informacijskih sustava.

Kristina Kapitarić; InfoDom

Kristina Kapitarić magistrirala je na Fakultetu organizacije i informatike Varaždin, smjer Ekonomika poduzetništva. U poduzeću Infodom zapošljava se na poziciji konzultanta za poslovna rješenja gdje sudjeluje na inozemnim i tuzemnim projektima implementacije i održavanja svjetskih Poslovno-informacijskih sustava kao što su Oracle EBS te ODOO Open source rješenje. Poslovno-informacijski sustav je modularan i najpotpuniji skup aplikacija koje pokrivaju gotovo sva područja poslovanja - od prodaje i marketinga, preko projekata, financija i upravljanja ljudskim kapitalom sve do obračuna plaće, upravljanja proizvodnjom i lancem opskrbe - procesi u kojima je aktivno sudjelovala u dizajnu i prilagodbi rješenja za specifične potrebe korisnika. Svoja znanja u području poslovnih rješenja stječe na projektima implementacije Oracle EBS-a u Odašiljačima i vezama, Elektroprivredi Crne gore, te Crnogorskom elektrodistributivnom sistemu. Također, sudjeluje na projektu analize i dizajna rješenja za lokalizaciju softvera sukladno zakonskim i poreznim propisima RH za poduzeće FlixBus; analize i preporuke unaprjeđenja ERP sustava sukladno najboljim svjetskim praksama za poduzeće Končar. Trenutno sudjeluje na projektima Razvoj i implementacija sustava za podršku poslovanju škola u sklopu projekta ''e-škole: uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)''. Na svim projektima sudjeluje i u educiranju korisnika za korištenje poslovnih rješenja. Svojim predanim radom na brojim projektima nastoji proširiti svoja znanja u poslovnim procesima kako profitnih organizacija, tako i proračunskih korisnika, kako bi unaprjeđenjem poslovnih rješenja maksimizirala profitabilnost i efikasnost korisnika, uz istovremeno zadovoljavanje zakonskih okvira pojedine zemlje.

Ciljana skupina polaznika: ravnatelji i administrativno osoblje

Potrebna predznanja: nisu potrebna predznanja

Procjena razine predznanja: Osnovna

Trajanje: 45 minuta

 

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2018 Zakon Group LLC