Skip to main content
CARNET USERS CONFERENCE 2019

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pptx
1.9MB

                                                 Nespojivo? Spojivo!

Knjige i priče pokretači su mašte i zabave. Učenici sve manje čitaju? Provodeći ankete u školi, utvrdili smo da učenici ne gube interes za čitanje, ali prepreka su nedostatak knjižnog fonda te nezanimljiv i nemotivirajući pristup čitanju. Na izvannastavnim aktivnostima polaznike potičemo na čitanje i razvoj čitalačke pismenosti. Cilj je djeci približiti knjige ne samo sadržajno, već da se njima poigraju i zabave. Uključile smo i tehnologiju koju djeca vole, a njome se koriste veoma vješto. Digitalni alati Jeopardy, Crosword labs i Class tools omogućili su nam izradu križaljki, rebusa, kvizova i osmosmjerki. Zamišljeno je da učenici samostalno kod kuće pročitaju zadano djelo, a u školi odrađuju sve ostale aktivnosti. Najčešće na početku sata rješavaju križaljku ili kviz povezan s djelom koje su pročitali kod kuće, u onoj aplikaciji/alatu u kojoj će kasnije stvarati svoje radove. U razgovoru s učiteljem učenici interpretiraju/analiziraju pročitano djelo te iznose svoje dojmove i stavove. Učitelj zadaje i objašnjava izradu kviza ili križaljke (u paru ili u skupini). Nakon izrade, učenici rješavaju i vrednuju radove ostalih učenika. Ono što smatraju netočnim ispravljaju uz učiteljevu pomoć. Potom radove prikupljaju i pohranjuju u oblak OneDrive. Metode čitanja, rada na tekstu, razgovora povezujemo s metodama aktivnog poučavanja (metoda „oluja mozgova“, istraživačka metoda, metoda rješavanja problema, metoda igre), što rezultira kreativnim učeničkim radovima i aktivnim učenjem. Novom ponudom suvremenih naslova za čitanje te umjerenim i odmjerenim korištenjem moderne tehnologije i alata uspjeli smo spojiti nespojivo – da učenici zavole čitanje!

Autor(i):

Marinka Mlinarić; Osnovna škola Veiki Bukovec

Učiteljica razredne nastave s pojačanim predmetom iz Povijesti i diplomirana knjižničarka. Radi u Osnovnoj školi Veliki Bukovec kao stručna suradnica knjižičarka. Aktivno sudjeluje na eTwinnig projektima i ostalim projektima koji promiču čitanje. Voli promišljati, istraživati i koristiti nove digitalne alate s ciljem motiviranja i poticanja učenika na razvoj čitalačke pismenosti.

Gordana Lohajner; Osnovna škola Veiki Bukovec

Učiteljica informatike, već petnaest godina uveseljava učenike radom na računalu u OŠ Veliki Bukovec. 2008. godine postala je ECDL trener i ispitivač za osnovni i napredni program. Završila je E-learning akademiju. Od kolovoza 2017. godine je glavna urednica digitalnog časopisa "Pogled kroz prozor", te ujedno i član udruge Suradnici u učenju gdje sudjeluje u organizaciji „Nacionalne akcije Sigurniji internet za djecu i mlade“. Sudjelovala je u pilot projektu e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola kao trener i predavač. Zbog komunikativnosti, novih izazova i rada s ljudima voli raditi na različitim projektima u Hrvatskoj i izvan nje.

Ciljana skupina polaznika: 

Potrebna predznanja:

Procjena razine predznanja:

Trajanje:

 

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2018 Zakon Group LLC