Skip to main content
CARNET USERS CONFERENCE 2019

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pdf
4.2MB

                                                 Igrom (možda lakše) do cilja

Kako noviji trendovi u poučavanju zahtijevaju od nastavnika i učenika prilagodbu, kako sadržaja tako i metoda rada, i igra sve više ulazi u nastavu. Za mlađi uzrast učenika postoji puno mogućnosti, a što sa srednjoškolcima? Kako smo i dosad pratili kako na različite načine poučavanja reagiraju učenici gimnazija i tehničkih škola nastavljamo s tom praksom. Kroz različite nastavne sadržaje provukli smo niz nastavnih aktivnosti koji su ustvari igra ili modificirani oblik nekih od poznatih igara. Same aktivnosti pokrivaju dio sata, ali neke i cijeli sat. Neke od igara služe za najavu matematičkih sadržaja, druge pomažu u usvajanju koncepata, a neke u procesu vrednovanja (za učenje i kao učenje). Kroz rad smo nastojali i složenije matematičke sadržaje prikazati kroz model igre. Sve aktivnosti zahtijevaju računalo, tablet ili mobitel. Nastojali smo koristiti alate o kojima smo učili tijekom provedbe pilot projekta e-Škole u našim školama ili smo ih proučavali pripremajući se za promjene koje nas očekuju frontalnim provođenjem kurikularne reforme. Svakako postoje razlike u primjenjivosti materijala i aktivnosti kod učenika gimnazijskih programa (s širim znanjima i interesima) te učenika u tehničkim školama. Kao i svaka implementacija i promjena, uvođenje tehnologije i novih oblika aktivnosti donijela je puno pozitivnog u naš rad, ali uočile smo i niz nedostataka te prikupile ideje za njihovo uklanjanje. Čini se da ozbiljni alati i za sasvim ozbiljne, motivirane i zahtjevne učenike mogu biti prihvatljiva i poticajna igra, a za one manje motivirane poticaj za rad.

Autor(i):

Tamara Srnec; Gimnazija Josipa Slavenskog Čakovec

Tamara Srnec diplomirala je na Prirodoslovno matematičkom fakultetu u Zagrebu i stekla zvanje diplomiranog inženjera matematike. Profesor je savjetnik i radi u Gimnaziji Josipa Slavenskog Čakovec kao nastavnik matematike (ranije i informatike) te vanjski je suradnik - predavač na Sveučilištu Sjever Varaždin i MEV-u Čakovec. Članica je Stručne radne skupine za izradu ispita Državne mature iz matematike, članica Državnog povjerenstva za natjecanje iz matematike, voditeljica Županijskog stručnog vijeća nastavnika matematike Međimurske županije, mentor i član Stručne radne skupine za matematiku u „Školi za život“. Stalni je predavač-mentor učenicima u Centru izvrsnosti Varaždin. Redoviti je predavač na skupovima za nastavnike matematike te suautor više udžbenika i priručnika iz informatike i matematike.

Aleksandra Schill; Strojarska i prometna škola Varaždin

Aleksandra Schill diplomirala je na Pedagoškom fakultetu u Osijeku i stekla zvanje profesor matematike i fizike. Zaposlena je u Strojarskoj i prometnoj školi u Varaždinu kao nastavnica matematike i ispitni koordinator državne mature. Napredovala je u zvanje profesor mentor. Redovito se stručno usavršava te je bila voditelj projektnog tima u pilot projektu e-Škole.

Ciljana skupina polaznika: 

Potrebna predznanja:

Procjena razine predznanja:

Trajanje:

 

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2018 Zakon Group LLC