Skip to main content
CARNET USERS CONFERENCE 2019

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pptx
674KB

                                                 Izrada interaktivnih sadržaja u digitalnom alatu LearningApps

Radionica obuhvaća upoznavanje s platformom LearningApps koja služi za izradu mnogobrojnih interaktivnih sadržaja za bilo koji nastavni predmet. Obrazovne igre usvajanje nastavnih sadržaja čine jednostavnijim i zanimljivijim. Alat je besplatan i vrlo jednostavan za korištenje. Korisnik može izmijeniti već postojeće sadržaje, no krajnji je cilj izraditi vlastiti digitalni sadržaj, odnosno primjerene i edukativne igre za svoje učenike. Osim klasičnih igara poput križaljke, osmosmjerke, vješala, memory igre te puzzli, moguće je izraditi i brojne druge sadržaje poput: vremenske crte (takvom vizualizacijom učenici lakše usvajaju neke teže nastavne sadržaje) uz igru milijunaš nisu ni svjesni da zapravo uče a brže i lakše usvajaju nastavne sadržaje. Gdje se nalazi je zadatak sa slikom na kojoj učenici moraju odabrati gdje se nalazi određeni pojam, no učenicima najzabavnija igra je konjska utrka. Nakon točno odgovorenog pitanja konj se pomiče prema cilju a cilj je naravno točno odgovoriti na sva pitanja kako bi prvi došao do cilja. Igre se mogu igrati samostalno ili protiv drugih igrača. Nakon upoznavanja s alatom korisnici će se registrirati te samostalno izraditi vlastiti interaktivni sadržaj. Naučit će kako stvoriti razred, dodati učenike i podijeliti im materijale koje su izradili. Nastavniku je dostupna i statistika razreda (može vidjeti tko je pristupio zadatcima i kako je zadatak riješen) ovaj dio je izuzetno važan ako učenicima dodijelimo domaću zadaću. Uz digitalne sadržaje učenici postaju motiviraniji za rad a nastava postaje zanimljivija i bogatija. Osim toga, učenici u ovim digitalnim igrama mogu aktivno sudjelovati i od kuće te tako brže i bolje usvojiti nastavne sadržaje.

Autor(i):

Mateja Petrović; III. osnovna škola Bjelovar

Rođena 1989. godine u Virovitici. Diplomirala 2013. godine na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu - razrednu nastavu s pojačanim predmetom Informatika. Radi kao učiteljica informatike u III. osnovnoj školi Bjelovar. Raznolikim stručnim usavršavanjem doprinosi kvalitetnijoj nastavi i nastoji ju učiniti što suvremenijom i privlačnijom učenicima. Izrađivanjem vlastitih digitalnih sadržaja doprinosi obogaćivanju nastave te tako nastoji povećati motivaciju i interes učenika za stvaranje vlastitih digitalnih sadržaja koji će im svakodnevno učenje učiniti zanimljivijim.

Natalija Stambolija; Osnovna škola Vladimir Bosnar, Stubičke Toplice

Rođena 1989. godine u Zagrebu. Diplomirala 2013. godine na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu - razrednu nastavu s pojačanim predmetom Informatika. Učiteljica je informatike i razredne nastave u Osnovnoj školi Vladimir Bosnar u Stubičkim Toplicama. Posvećuje posebnu pažnju stručnom usavršavanju te otkrivanju novih digitalnih alata koje zatim predstavlja svojim učenicima i čini nastavu zanimljivijom. U svojoj nastavi koristi moderne metode, kao što su obrnuta učionica, učenje uz pomoć računala i učenje na daljinu. Zajedno s autoricom Matejom Petrović sudjelovala je na CARNET-ovoj korisničkoj konferenciji 2017. gdje su na Oglednom satu polaznicima predstavile nekoliko korisnih digitalnih alata.

Irena Petrović; III. osnovna škola Bjelovar

Rođena 1985. godine u Banja Luci. Diplomirala 2009. godine na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu (odsjek u Petrinji) razrednu nastavu s pojačanim programom iz nastavnog predmeta engleski jezik. Radi kao učiteljica engleskog jezika u III. osnovnoj školi Bjelovar, u Bjelovaru. Korištenje e- učionice omogućuje joj bolju motivaciju učenika, razvijanje natjecateljskog duha i njihovu međusobnu suradnju. U slobodno vrijeme voli kreativan rad, čitanje knjiga i vožnju biciklom.

Ciljana skupina polaznika: 

Potrebna predznanja: Nije potrebno prethodno informatičko predznanje.

Procjena razine predznanja: Osnovna

Trajanje: 45 minuta

 

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2018 Zakon Group LLC