Cijeli program »
(2. dio izlaganja) Obrazovanje za digitalne kompetencije u projektu e-Škole
Predstavljanje rezultata obrazovanja korisnika u pilot projektu e-Škole - što je postignuto i što je naučeno u provedbi.
Koncept obrazovanja korisnika u projektu e-Škole faza II kroz radionice, webinare i e-tečajeve. Što je obvezno, a što dostupno?
Autor(i):
Aleksandra Mudrinić Ribić; Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Aleksandra Mudrinić Ribić radi kao ekspert na području implementacije informacijsko komunikacijske tehnologije i inovativnih edukacijskih alata i metoda u obrazovanju. U CARNet-u je angažirana na brojnim projektima iz područja informacijsko komunikacijske tehnologije te njezine implementacije i primjene u području obrazovanja. Rođena je 1976. godine u Osijeku gdje je završila Jezičnu gimnaziju te je diplomirala na Odjelu za matematiku pri Sveučilištu J.J.Strossmayera, smjer matematika-informatika. Aleksandra je završila CARNet-ovu E-learning akademiju i ima certifikat programa E-learning Course Design. Prije CARNet-a radila je na mjestu profesora matematike i informatike na III. (matematičkoj) gimnaziji u Osijeku te stekla višegodišnje iskustvo rada u nastavi. Od 2005. godine, otkada je zaposlena u CARNet-u, sudjeluje u izradi i implementaciji online nastavnog materijala za potrebe akademske zajednice kao i za osnovne i srednje škole.Vodila je Online mentor, projekt odabira i obrazovanja online mentora za potrebe mentoriranja CARNet-ovih online tečajeva te projekt Primjena interaktivne ploče u nastavi čiji su rezultati u obliku video tutorijala objavljeni na Nacionalnom portalu za učenje na daljinu Nikola Tesla. Voditeljica je brojnih radionica na temu primjene interaktivne ploče u nastavi. Urednica je triju online tečajeva te je objavila nekoliko radova koje je predstavila na hrvatskim i međunarodnim konferencijama.
Maja Quien; Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Maja Quien specijalistica je na Odjelu podrške obrazovanju u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži – CARNet, a trenutno radi na pilot projektu e-Škole. Usmjerena je na primijenu tehnologije u obrazovnom sustavu, točnije na obrazovanje korisnika a osobito e-obrazovanje, te osmišljavanje i provođenje aktivnosti koje ciljaju integraciji tehnologije.
Prethodno je radila je kao nastavnica u dvije srednje strukovne škole u Splitu i u Zagrebu. Također je radila na raznim projektima u području obrazovanja od kojih se se ističe CARNetov projekt Inspiring Science Education (ISE) koji je uključio više od 450 škola iz RH.
Završila je preddiplomski i diplomski studij sociologije istraživačko-metodološkog usmjerenja na Filozofskom fakultetu u Splitu. Doktorandica je na Poslijediplomskom doktorskom studiju sociologije Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Objavila je u koautorstvu četiri istraživačke studije kao i desetak radova za različite znanstveno-stručne skupove. Držala je niz radionica i webinara o primjeni tehnologije u obrazovanju te je urednica nekoliko online tečaja.
Ciljana skupina polaznika:
Potrebna predznanja:
Procjena razine predznanja:
Trajanje: