Cijeli program »
Prezentacija
 pptx 14.2MB |
Projektna nastava i eTwinning
Tema radionice je projektna nastava koja uvođenjem novih kurikuluma dobiva sve više na važnosti obzirom da se njenim provođenjem aktiviraju učenici te omogućuje kvalitetnije ostvarivanje planiranih ishoda. U okviru radionice polaznici će se upoznati s obilježjima i osnovnim načelima projektne nastave, načinima i ciljevima provođenja, te nekim od alata i platformi za njeno provođenje s naglaskom na eTwinning portal.
Sudionici će imati mogućnost vidjeti primjere provođenja projektne nastave u alatima za provođenje projektne nastave kao što su: Trello, MeisterTask, Teams.
Napravit će svoje prve prijave na eTwinning portal, kreirati profile. Ovladati će osnovnim postupcima pronalaženja sadržaja i korisnika u okviru eTwinninga, kreiranjem projekata i radom na Twinspace-u okviru eTwinning platforme. Upoznat će se s načinima provođenja eTwinning i Erasmus+ projekata uz podršku eTwinninga te provođenjem projektnih aktivnosti u okviru nastave.
Cilj radionice je također da se svi polaznici aktivno uključe u rad eTwinning platforme te će na radionici uvježbati osnovne metode rada, kao i načine planiranja, kreiranja i vođenja projekata.
Prednosti provođenja projektne nastave su višestruke: povećava se motivacija i aktivnost učenika, razvijaju samostalnost, samopouzdanje te niz kompetencija (digitalne, socijalne, komunikacijske). Projektna nastava rješavanjem problemskih situacija potiče kreativnost i stvaralaštvo.Odnos između nastavnika i učenika, kao i učenika međusobno postaje partnerski odnos.
Učenici radeći timski razvijaju kritičnost kako prema svom, tako i tuđem angažmanu.
Etwinning platforma je izvrsno mjesto kako za usavršavanje nastavnika, tako i suradnju s drugim nastavnicima diljem Europe u provođenju projektne nastave.
Autor(i):
Daniela Usmiani; Srednja škola Bedekovčina
Profesorica matematike i informatike.
Koordinatorica dva Erasmus+ projekta, aktivna eTwinning ambasadorica. Organizira i koordinira provođenje ispita državne mature u školi od samih početaka i kao koordinator i kao zamjenik koordinatora. Pobornik projekata i projektne nastave koju uvodi kako u nastavi, tako i u radu na nizu eTwinning projekata za koje je 2019 osvojila i Europsku oznaku kvalitete. Aktivno se javlja na natječaje Agencije za mobilnost te je sudjelovala na više međunarodnih tečajeva i susreta: Istanbul (EU Magic – Effective Use of Modern Technology And Games in Education – Istanbul, siječanj 2012.), Bruxelles(Future Classroom Lab course “Programming for the 21st century classrooms”), eTwinning kontakt seminarima u Varšavi i Gdansku. U svom radu surađuje s udrugama iz lokalne zajednice; kao što je Udruga mladih, Društvo naša djeca, Dječji vrtić Bedekovčina za koje provodi edukacije i aktivnosti u okviru projekata.
Suradnica CARNet-a u sklopu pilot projekta “e-škole- Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola: održavanje radionica za e- škole, autorica radionica primjene IKT alata, projektne nastave, autorica priručnika za nastavnike za rad s darovitim učenicima u okviru projekta “Lumen”, Krapinsko-zagorske županije.
Područje njenog profesionalnog interesa su integracija IKT-a u nastavu i projekte, projektno učenje, razvoj ključnih kompetencija za 21. stoljeće kod učenika i međunarodna suradnja škola.
Danijela Takač; Osnovna škola Pantovčak
Profesorica fizike, tehničke kulture i astronomije
Koordinator desetak međunarodnih projekata u Osnovnoj školi Pantovčak. Strastveni ljubitelj astronomije i eTwinninga, imenovana za Erasmus + i Universe Awareness ambasadora za Republiku Hrvatsku. Volonterskim radom popularizira astronomiju i STEM među učenicima i djecom vrtićkog uzrasta. Autorica udžbenika iz fizike za srednje i osnovne škole. Redovito se stručno usavršava u Hrvatskoj i Europskoj Uniji, aktivno sudjeluje u mnogim međunarodnim konferencijama. Suradnica CARNet-a u sklopu pilot projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola ”: IKT stručni tim, održavanje radionica za e- škole, autorica digitalnih obrazovnih sadržaja iz fizike, autorica e-tečajeva, webinara i priručnika.
Područje njenog profesionalnog interesa su integracija STEM-a i IKT-a u nastavu i projekte, projektno učenje, razvoj ključnih kompetencija za 21. stoljeće kod učenika i međunarodna suradnja škola.
Ciljana skupina polaznika:
Potrebna predznanja: Osnovna znanja rada na računalu.
Procjena razine predznanja: Osnovna
Trajanje: 90 minuta